1. Všeobecné údaje
Druh podnikání - Specializovaný prodej sortimentu pro sportovní rybolov.
2. Objednávka zboží
3. Zaslání zboží
U zboží, které má být zákazníkovi zasláno PPL nebo DPD, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem.
Závazným potvrzením objednávky je automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době Českou poštou nebo společností DPD: doba dodání je u zboží jež je skadem do 24-36 hodin od objednání (PPL a DPD přeprava); u zboží jež skladem není je pak dodání obvykle do 3-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. U zboží jehož hmotnost je více než 30 kg dodavatel využívá služeb přepravní společnosti DPD. Dodání je v tomto případě do 24 hodin od objednání (pokud je zboží skladem) a do 3 dnů (pokud zboží skladem není)
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Expedování zboží
Zásilky se zbožím jsou zasílány (expedovány) zákazníkům každy pracovní den ve 13 hodin. O vyexpedování zásilky je zákazník vždy informován prostřednictvím e-mailu.
Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky a také Slovenské republiky. Podrobný ceník dopravy je umístěn v sekci "Doprava a platby".
Způsob uhrazení ceny za zboží
Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně dodavatele, dobírkou PPL nebo DPD.
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Podepsáním dodacího listu přepravci (PPL nebo DPD) zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal. Zásilky se zbožím odesíláné dodavatelem jsou vždy bezpečně zabaleny a přelepeny lepící páskou..
4. Osobní odběr zboží
5. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
Prodávající před samotným zasláním (objednávky uskutečněné přes internetový obchod) či osobním předáním prodávané zboží provádí kontrolu - tzn. zda zboží obsahuje kompletní příslušenství, atd. U reproduktorů a subwooferů je kontrolován stav membrány ( zda není poškozena ). Tato kontrola je prováděna preventivně, aby se zamezilo případným stížnostem či nesrovnalostem po doručení zboží zákazníkovi, že zboží není v pořádku.
Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti ( nákup na IČ ).
Dopravu reklamovaného zboží zpět k prodejci hradí vždy zákazník, nelze ji požadovat po prodejci.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Je nutné zboží zasílat v originálním obalu a vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30-ti denní.
V případě neoprávněné reklamace je zákazník povinen zaplatit poplatek za servisní kontrolu a cenu náhradních dílu, jež byly použity při opravě. Všechny tyto výdaje budou zákazníkovi vyúčtovány dle aktuálních platných cen.
Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním a nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající zákazníkovi do 14 dnů odpovídající částku formou bankovního převodu. Tato částka bude snížena o náklady, které prodávajícímu vznikly s přepravou zboží směrem k zákazníkovi.
Dopravu vráceného zboží zpět k prodejci hradí vždy zákazník, nelze ji požadovat po prodejci.
Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Nevyzvednutí nebo odmítnutí zásilky kupujícím
Prodejce (Arybářství) má právo vyžadovat pro zákazníkovi, který odmítne převzít nebo nevyzvedne zasilku, náklady spojené s odesláním zásilky. Do 7mi dnů od navrácení nevyzvednuté nebo nepředané zásilky zpět odesílateli (Arybářství), bude zákazníkovi zaslána emailem faktura na proplacení nákladů jejíž částka je rovna částce za dopravné. V případě, že zákazník neuhradí tuto fakturu, bude tato dlužná částka postoupena agentuře zabývající se vymáháním pohledávek.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.arybarstvi.cz
Mimosoudní řešení sporů, Orgán dozoru a Kodex
Je-li to možné, řeší prodávající spory s kupujícím - spotřebitelem smírnou cestou. Za tím účelem je oprávněn obrátit se na SOS-Asociace s žádostí o mimosoudní řešení sporu s kupujícím – spotřebitelem (http://www.asociace-sos.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu/).
Prodávající se zároveň zavazuje poskytnout nezbytnou součinnost v případě, že se na SOS-Asociace obrátí kupující - spotřebitel s žádostí o mimosoudní řešení sporu s podnikatelem.
Kupující-spotřebitel je oprávněn podat stížnost či podnět pro porušení právních předpisů na ochranu spotřebitele k dozorovému orgánu, a to k České obchodní inspekci (www.coi.cz).
Arybářství
Masarykova 440
277 11 Neratovice
tel. 315 602 255 (prodejna)
tel. 605 446 439
info@arybarstvi.cz
www.arybarstvi.cz