1. Všeobecné údaje
Druh podnikání - Specializovaný prodej sortimentu pro sportovní rybolov.
2. Objednávka zboží
3. Zaslání zboží
U zboží, které má být zákazníkovi zasláno PPL nebo GLS, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky.
Závazným potvrzením objednávky je automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době přepravní společností PPL nebo GLS: doba dodání je u zboží jež je skadem do 24-36 hodin od objednání (PPL a GLS přeprava).
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Expedování zboží
Zásilky se zbožím jsou zasílány (expedovány) zákazníkům každy pracovní den ve 13 hodin. O vyexpedování zásilky je zákazník vždy informován prostřednictvím e-mailu.
Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky a také Slovenské republiky. Podrobný ceník dopravy je umístěn v sekci "Doprava a platby".
Způsob uhrazení ceny za zboží
Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně dodavatele, dobírkou PPL nebo GLS.
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Podepsáním dodacího listu přepravci (PPL nebo GLS) zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal. Zásilky se zbožím odesíláné dodavatelem jsou vždy bezpečně zabaleny a přelepeny lepící páskou..
4. Osobní odběr zboží
5. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
Prodávající před samotným zasláním (objednávky uskutečněné přes internetový obchod) či osobním předáním prodávané zboží provádí kontrolu - tzn. zda zboží obsahuje kompletní příslušenství, atd. U reproduktorů a subwooferů je kontrolován stav membrány ( zda není poškozena ). Tato kontrola je prováděna preventivně, aby se zamezilo případným stížnostem či nesrovnalostem po doručení zboží zákazníkovi, že zboží není v pořádku.
Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti ( nákup na IČ ).
Dopravu reklamovaného zboží zpět k prodejci hradí vždy zákazník, nelze ji požadovat po prodejci.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Je nutné zboží zasílat v originálním obalu a vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30-ti denní.
V případě neoprávněné reklamace je zákazník povinen zaplatit poplatek za servisní kontrolu a cenu náhradních dílu, jež byly použity při opravě. Všechny tyto výdaje budou zákazníkovi vyúčtovány dle aktuálních platných cen.
Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním a nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající zákazníkovi do 14 dnů odpovídající částku formou bankovního převodu. Tato částka bude snížena o náklady, které prodávajícímu vznikly s přepravou zboží směrem k zákazníkovi.
Dopravu vráceného zboží zpět k prodejci hradí vždy zákazník, nelze ji požadovat po prodejci.
Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Nevyzvednutí nebo odmítnutí zásilky kupujícím
Prodejce (Arybářství) má právo vyžadovat pro zákazníkovi, který odmítne převzít nebo nevyzvedne zasilku, náklady spojené s odesláním zásilky.
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaložených nákladů souvisejících s přípravou a expedicí zásilky s objednávkou (skladné, balné, dopravné). Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož nepřevzetím nebo odmítnutím zásilky s objednaným zbožím byla porušena/kupní smlouva. Pro tyto účely je provozovatel e-shopu Arybářství oprávněn pověřit třetí osobu vymáháním.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.arybarstvi.cz
Mimosoudní řešení sporů, Orgán dozoru
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Arybářství
Masarykova 440
277 11 Neratovice
tel. 315 602 255 (prodejna)
tel. 605 446 439
info@arybarstvi.cz
www.arybarstvi.cz